Söndag.

 
Roligare än såhär blir det inte idag! Haha. Nä, nog ska jag ha mitt roliga också. Varit på promenad med Otis plus en liten fotopromenad efter det. Är väl aldrig sådär jättestökigt eller ostädat hos oss men jag kan verkligen inte slappna av eller göra något annat om det är kaos, för kaos är vad det blir i min hjärna. Skulle vara skönt att ha det fint och mysigt ikväll när Petter kommer. Även för min skull, såklart.
 
Dags att ta tag i städningen och allt vad det innebär. Hörs senare!

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Jag städade noga i fredags, men behövs igen ser jag, sucka.

kramar

2012-09-09 @ 12:39:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0