Måndag.

 
Började denna vecka precis som många andra dagar. Blev väckt av Otis 07.50 (ofta exakt den tiden! haha). Tog en morgonpromenad och sedan provade jag faktiskt cykla med honom! Petter har både cyklar samt åkt longboard med honom men jag har inte velat förrän nu. Kände att jag ville vänta tills jag har koll på honom. Blev en kort tur, bara runt kvarteret för att prova. Gick bara fint!
 
Har fått i mig frulle och nu tänkte jag bara slappa tills kl 12 då jag har bokat tvättstugan. Helt sjukt vad tvätt det blir när man är 2 människor och en hund. Minns när jag bodde själv, då tvättade man verkligen inte såhär ofta. Men det gör mig ingenting, det hör till när man blir fler. Någon som känner igen sig att man kan ha svarta jeans en dag sedan är det bara rätt ner i tvättkorgen med dom? ;)
Tack vare en labbe som busar, dreglar och lägger huvudet i knät, haha.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0