Lördag.

 
God morgon. 
 
Här hemma blev det som vanligt ingen sovmorgon. Strax innan kl 08 hade jag ett stort svart huvud på min rygg. Vände mig sedan om och möttes utav 2 bruna ögon. Med den blicken kunde jag inte ligga kvar många sekunder till. Lillskrutten ville ha mat, men om han fick bestämma skulle han nog äta hela dagarna lång... haha. Får nöja mig med 7 timmars sömn. Ser det positivt. Dagen blir så mycket längre!
 
Hade tänkt vara hurtig och ta mig iväg till gymmet nu på förmiddagen. Måste dock vänta någon timme till så frukosten hinner sjunka ner ännu mer i magen. Vädret är alldeles grått och trist så att gå en powerwalk kändes inte så roligt. Går ju ändå ut med Otis flera gånger per dag så pw får jag hur som helst, haha. Hörs senare.

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Tsssi sicken morgonpigg vovve, eller så är det Bellman som är en sömntuta hehe

2012-09-08 @ 18:40:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0