Fredag.

 
Haha, alltså denna bild. Inget större fel kan tyckas men ta en närmare titt. För det första, hur ofta fastnar jag på bild framifrån? Typ aldrig. Samma sak som att vissa aldrig ler med tänderna på bild. Jag är tvärtom, ler ofta med tänderna. Inget jag tänker på men känns bättre antar jag, ser så tokig ut annars. För det andra, höjer tydligen mitt ena ögonbryn så det ser högre ut än det andra plus att det ser ut som att det andra ögonlocket hänger, haha. För det tredje, mobilen var inställd på en effekt så jag ser sönderphotoshopad ut! För det fjärde, ser ut som 15 år? Möjligtvis 16.. nä skämt åt sido. Ska inte uttråka er med mitt babbel men lite roligt hur man kan hitta små "fel" på en helt vanlig bild av sig själv. Och nej, mitt hår är inte sådär ljust i verkligenheten. Ljuset från fönstret hjälpte till. ;)
 
Jag som bara skulle säga god morgon, och att jag ska iväg. Haha, så tokigt det kan bli. I alla fall, god morgon! Så, nu har vi det avklarat. Snart ska jag ta en promenad till busstationen i stan. Jag och mina jobbarkompisar ska åka till lycksele på kickoff! Så roligt, ser fram emot kommande dygn. Vi ska ha möte/planering/konferens men förutom det ska vi bo på hotell, äta middag (och hotellfrukost såklart! längtar!), umgås, surra osv. Blir nog trevligt! Hoppas bara jag fått mig upp (detta är tidsinställt). Hörs sen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0