Effektiv.

 
Blev en cykeltur till centrum. Farligt när man fått lön och bara vill shoppa allt man ser! Köpte i alla fall lite smått och gott. Bland annat en blus och SOCKAR, haha. Ska visa er senare i veckan. Nu är det lunch som gäller innan jag ska cykla till stan för andra gången idag. Denna gång blir det busstationen där jag ska hoppa på bussen mot Skellefteå. 2 timmar. Gud, tänk när jag pendlade Skeå-Umeå dagligen.. är glad att den tiden är förbi. Tycker ändå det är mysigt att åka buss. Bara sitta. Smaska på lite godis. Lyssna på världsbra musik. Längta tills man kommer fram.
 
När mamma slutat jobbet ska vi gå till min moster. Där blir det pizza till middag och sedan ska hon färga utväxten på oss båda! Underbart. 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0