At the gym.

 
 
Köpte två träningslinnen innan gymmet idag. Blev ännu mer taggad på att komma igång med träningen då.
För att vara ärlig har jag slarvat med mina knäövningar senaste tiden. De jag ska göra hemma VARJE dag. Men hur lätt är det ens att komma ihåg 1 år efter senaste operationen? Fast vid närmare eftertanke kanske jag inte behöver göra dom varje dag? En gång i veckan? Vid behov? Ingen aning. Går ju inte hos någon sjukgymnast längre.
 
Kan bara leva i nuet, även om jag ibland blickar bakåt och framåt. Nu har jag kommit igång med träningen (förutom promenader osv) och tänker hålla fast vid det. Inget att förlora, bara vinna. Främst för mitt knä. Om det mot förmodan skulle bli sämre i knät i framtiden vill jag åtminstone kunna känna och säga att jag gjort vad jag kunnat. Jag har tränat upp styrkan i benet. Jag har tränat rörligheten. Även fast smärta, låsningar och irritation är ett faktum likväl som att jag inte kommer återfå full styrka tänker jag göra så gott jag kan.
 
NU KÖR VI!!! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0