5 dagar.

 
Om jag kan förstå att vi lyfter om 5 dagar? NEJ. Overklig känsla men så underbart. Om 6 dagar (vi är framme vid 4-5 tiden på morgonen) ligger jag på samma ställe som på bilden. Nåja, kanske inte samma solstol men samma pir ute i havet. Awesome!
 
Idag har jag varit på stan och köpt det sista jag behövde handla. Schampoo, balsam, deo, nya blad till rakyveln, neccesär.. intressant va? Haha. Har börjat lägga fram lite som jag ska ha med mig men kläder osv kan jag inte packa än. Har tvättis imorgon så efter det lägger jag fram kläderna jag ska ha med mig. Mycket annat man heller inte kan packa ännu så som plattång, hårborste, börs, smink mm.

Kommentarer
♥ josefin hjelmäng

hjälp mig vinna tävlingen på länken under, rösta på nummer 3!
http://filippao.se/2012/september/finalister-till-fototavlingen.html#comment

2012-09-30 @ 15:28:45
URL: http://josefinclara.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0