Torsdag.

 
2 kvällar/nätter avklarade, 2 kvar tills jag tar helg (lördagmorgon). 
Min jobbvecka: Jobb 15 timmar, ledig 8 timmar. Jobb 15 timmar, ledig 12 timmar. Jobb 12 timmar, ledig 10 timmar. Jobb 14 timmar.
Ja, ni ser ju tiden jag spenderar på jobbet och tiden jag spenderar hemma dessa dagar, haha. 
 
Idag har jag faktiskt varit på språng även fast jag borde tagit det liiite lugnt. Har varit på gymmet och efter det behövde Otis en långpromenad. När vi kom in dammsugade jag och sen hoppade jag i duschen. Otis ligger och snarkar och jag har nyss ätit lunch.
Nu ska jag smida lite helgplaner, wihoo!

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Allt bra med Otis nu??, en kompis till mig hennes hund har kräkts hela natten, så vrekar vara ngt som går

Svar: Jo han mår i princip bra!! :) Leker och studsar som vanligt. Han orkar inte gå så långt som vanligt på långpromenader och är lite lös i magen än, men inte alls som tidigare i veckan. Tackar som frågar!Vad jobbigt för din vän och hunden.. kanske är något som går. :/
Micaela

2012-10-18 @ 14:00:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Skönt att han är bättre, och ja det är den hunden vi ska hem till på lördag, så hade inte velat ta dit Bellman heller, så hade lämnat bort honom i alla fall =D
kramar

2012-10-18 @ 15:07:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0