Torsdag.

 
Tänker inte ursäkta mig på något sätt att jag inte bloggat på 2 dagar, men vill bara skriva att det inte funnits tid till det. Visst, det handlar om prioriteringar. Men bloggen är inte något som kommer i första hand när man jämför med andra saker. Så enkelt är det. :)
 
Egentligen har jag väl inte "tid" att sitta framför datorn nu heller. Har tvättstugan ikväll och ska gå ner alldels strax. Startade bara datorn för att betala lite räkningar osv. Men om en timme är tvättiden slut och då ska jag verkligen inte göra något mer ikväll, förutom att äta grönsaker och dipp. MUMS! Okej då.. måste göra några saker innan men det tänker jag inte på nu, hihi.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0