Onsdag.

 

 
Detta roade jag mig med igårkväll och ska även ta tag i det sista idag. Såg att min väska har en maxvikt på 10 kg, när jag vägde stod vågen på 10,4 kg... så jag ska be mamma ta lite i sin väska. Typ något par skor osv. Dom tar ju sjukt mycket plats! 
 
Wiiiiie!! Fattar inte att vi åker IDAG! Planet lyfter 20.05 så ni kan ju skänka en tanke på mig då, hihi. Har mycket att stå i innan det bär av, så vi hörs inget mer men har gjort ett tidsinställt inlägg som kommer upp här när vi far. Så kika in då.

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Ha det toppen på semestern nu =D
kramar

Svar: Tack så mycket, det lovar jag att ha!! :) Kram på dig
Micaela

2012-10-03 @ 12:25:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0