Hearts.

 
Kunde inte låta bli att köpa denna fina ljuslykta till vårt hem. 
Passar mer än bra på vardagsrumsbordet. 
 
Kvällen kommer inte bjuda på mycket, men ack så mysigt. Ska snart göra Petter sällskap vid tv'n. Tända ljus som har slocknat och givetvis slå igång vattenkokaren så vi kan dricka te såhär på kvällskvisten. Petter har för övrigt skadat handen idag. Gud vad rädd jag blev när han ringde, men oron la sig snabbt då det inte var något livsfarligt. Han jobbar som elektriker vilket kan innebära många men framför allt farliga risker.. usch. Vill inte ens tänka tanken. En sak som är lite rolig är att varje morgon när jag vaknar ligger hans förlovningsring på nattduksbordet, haha.
I alla fall. På förmiddagen råkade min älskling slita tummen ur led när han jobbade. Uh, ryser vid bara tanken. Lyckligtvis fick han tillbaka den i rätt läge men var ändå tvungen att fara på akuten. Han kom hem med en handske/skena/stöd/minibandage (vet inte vad jag ska kalla det, de är inte bandage eller gips) som ska sitta där i 3 veckor och sedan ska han på återbesök till handkirurgen. Hoppas verkligen det är bra då, så att han inte skadat nån muskel, sena, led eller någon annan mjukdel. Dock kan han ha ont i ett år sa läkaren! Huvva.
 
Påminns om min egen skada i mitt knä. Som aldrig blivit bra och aldrig kommer bli återställt. Hur negativt det än låter. Hoppas Petter slipper smärta och elände så fort som möjligt och att handen är bra när han får ta bort sitt stöd. Ska ta hand om honom ikväll. 

Kommentarer
♥ Marie

Ohh så fin =D

2012-10-30 @ 23:32:01

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0