Busy day.

 
Klockan närmar sig midnatt. Vad jag gör? Sitter och dricker en apelsinfestis på flaska, haha. Väntar på att Petter ska komma hem. Han har varit till Piteå tur och retur för att kolla på en bil, nej inte åt oss. Hans kompis skulle kolla på en bil så Petter ställde upp på att skjutsa!
 
Annars har dagen runnit iväg i en rasande fart. For in till stan för att köpa en rakhyvel.. VÄRT, jag som redan har en. För några dagar sedan skulle jag bara köpa nya blad till den men köpte såklart fel!! Åh vad irriterande. Det värsta är att det inte är förra gången och det märker man ju inte förrän man öppnat förpackningen. Märker att del är fel pga. att dom inte gå att sätta fast på själva hyveln. Galet störande. Någon som gjort samma misstag? Nåja. Nu vet jag garanterat vilken jag ska köpa nästa gång! Om inte annat har jag ju kvar den andra hyveln så oavsett vilken jag köper är det större chans att bladen passar eftersom de två hyvlarna har olika fästen. 
 
Dagens andra miss hände på sjukhuset. Skulle hämta ett intyg som överläkarn osv. har skrivit under när det gäller min medicin inför resan. Jag kommer dit 16.07... gissa när dom stänger? 7 minuter tidigare!! Fruktansvärt besviken blev jag. Det betyder att jag måste dit imorgon eller onsdag. Imorgon tvätt 07-12 och jobb 14-19. Får väl bli på onsdag, samma dag som vi åker. Tur vi inte far förrän på kvällen.
 
Petter kom i alla fall och hämtade upp mig och vi åkte till Anna, Patrick och lilla John. Finfamiljen! Dom är så rara alla tre. Blev broarna runt med Otis när jag kom hem och sedan tog jag en sväng förbi ica. Vad som hade hänt medans jag var borta får ni se imorgon..
 
God natt. 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0