Busy all week.

 
Bloggen har stått lite (mycket) stilla i veckan, men jag hoppas ni inte slutat läsa för det. Man har ju sina up's and down's! 
 
Har bokstavligen inte suttit ner idag heller, fullt sjå (stavning?). Gymmat, långpromenad med Otis, lite handling, pratat med jouren från jobbet osv. Behöver ju inte skriva ner allt, haha. Blir så lätt att mina fingrar bara far av sig själva när jag inte skrivit så mycket.
 
Imorgon välkomnar jag en ny vecka som förhoppningsvis kommer vara lite lugnare. Men ska väl inte säga det när jag vet vad som väntar. Träna, jobba, kurs, barnvakt och en liten resa till Boden. Gissa vad vi ska göra där? :) Berättar om nån dag, hihi.

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Fulle rulle, fniss.

2012-10-21 @ 23:32:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0