Torsdag.

 
God morgon, även om det var för en timme sedan för min egen del. Hihi. 
 
Denna morgon åt jag faktiskt frukost innan jag gick ut med Otis, vilket aldrig händer i vanliga fall. Men jag åt en frukost som gick snabbt att göra så han inte skulle behöva vänta länge. Tog max 5 minuter. Anledningen till det är att jag vill hinna träna nu på förmiddagen. Väntar alltid 2 timmar mellan mat och träning. Så, hade jag ätit frukost efter promenaden med Otis hade jag inte kunnat träna förrän 11.
Men nu ska jag dit om en timme, toppen! 
 
Hinner bara hem en stund innan jag ska på personalmöte och direkt efteråt står jobb på schemat. Jobbar även imorgon 07-07. Lördag och söndag kommer vi att skruva ihop sängen, riva lister, spackla, lägga nytt golv osv. Har inte spenderat så mycket tid med mina vänner denna vecka som jag hade önskat. Hoppas ni förstår att det kan vara lite kaos hemma hos mig utan att jag gör sådär jättemycket. Och då menar jag inte kaos i hemmet, utan i hjärnan. Är så tacksam att jag har så förstående vänner! ♥ Men ibland vill jag även förklara mig... så det inte verkar som att jag struntar i dom/er. Nästa vecka blir förhoppningsvis lite bättre. 

Kommentarer
♥ Marie

Näee frukost det äter jag heller aldrig innan, jag tar ut honom direkt jämt, men vore skönt att ta sig tid med innan =D

Svar: Haha jo precis. Men tog bara en banan och ett glas proviva medans han åt sin mat så det blev ingen mysfrukost. Mer... som att äta ståendes vid köksbänken. ;)
Micaela

2012-11-01 @ 14:54:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0