Onsdag.

 
Tränade biceps och rygg igår. Träningsvärk hör ju till när man gymmar men inte anade jag att jag skulle ha ont i underarmarna idag! Haha. Har dock ingen träningsvärk i biceps. Blev kondition och ben idag, återstår att se om jag kan gå imorgon. ;) 
 
På tal om det köpte jag ett knäskydd förra veckan. Vet inte om jag skrev det men tror inte det. Finns på apoteket för 200:- vilket det är värt. I alla fall för min del. Hjälper otroligt mycket när jag tränar. Just att den ger stabilitet för knät som annars är rätt ostabilt och svagt. 

Kommentarer
♥ Marie

Ah bra att knäskyddet hjälper, samt så skönt på så och vis med lite träningsvärk, man känner att man gjort ngt då =D

2012-11-14 @ 15:41:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0