Onsdag.

 
What a day.
 
Förstod inte hur jag skulle orka kliva upp när alarmet ringde 06.45. Lyckades i alla fall. 30 minuter senare stod jag nere i tvättstugan där jag skulle befinna mig några timmar framåt. Åt 2 hårdmackor med ost och skinka till frukost + en kopp te. När tvätten var klar for jag till gymmet. Åter hemma hann jag bara låsa upp dörren innan telefonen ringer. Tandläkaren undrade om jag kunde komma idag istället för imorgon eftersom de fick ett återbud. Ut och kissa Otis, bytte om och cyklade till tandis. Fick flour på tänderna så fick inte äta och dricka på en timme. När Petter kom hem från jobbet for vi direkt för att kolla på målarfärg samt lister.
 
När vi kom hem var klockan 17.00 och jag hade bara ätit frukost!! Fy så obehagligt. Flyga runt på tom mage flera timmar är inte alls bra, speciellt inte för mig. Behöver verkligen äta med jämna mellanrum så mitt blodsocker håller sig i trim. Annars far humöret (rejält) och jag blir sötsugen. Hej sockerberoende.
 
Åt en ordentlig middag och snart blir det kvällsfika framför tv'n! Mysigt.

Kommentarer
♥ Marie

Oj hur orkade du dagen utan att äta mera än så, jag blir helt konstig i kroppen, känner mig som en zombie typ.

Kramar

2012-11-21 @ 21:50:51
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ Hanna W | BF 2013 ♥

Tack så jättemycket, vad kul! :} Kram

2012-11-22 @ 07:58:44
URL: http://mammawild.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0