Onsdag.

 
Igår morse när jag vaknade hade jag nackspärr, fy. Bara härda för det går över tänkte jag. På kvällen var det bara värre, för att inte tala om denna morgon när jag vaknade. Kunde knapp vrida huvudet åt vänster. Petter är sjukskriven denna vecka pga sin hand men idag är han på kurs hela dagen så jag har Otis själv. Känns inte så roligt att gå ut (snö idag dessutom och minusgrader!) med tanke på att kyla gör nackspärren värre. Nåja, var bara att klä på sig ordentligt imorse, halsduk och allt. När vi hade varit inne en stund la jag mig för att vila med vetepåsen som jag hade kört i micron.
 
Otis gnällde lite i början. Han var väl lite busig och tyckte inte det var dags att sova IGEN. Men till slut somnade vi båda och vaknade inte förrän 2 timmar senare, skönt! Nackspärren var faktiskt lite bättre då också.Vetepåsen får bli min vän dessa dagar. 

Kommentarer
♥ Marie

Ihh ajaja verkar vara ngt som går för hade en vän som hade så för ngn vecka sedan, och jag har haft lika. Min sambo fick häva upp mig ur sängen jag kom ej upp annars =(, gjorde så ont

Samt som du säger ingen hit att gå med vovven då, de är lite för glada och stark

Hoppas att det är bättre nu?! / kramar

Svar: Ja, influensan osv har ju börjat gå så det är verkligen denna tid på året då alla är sjuk om vartannat. Hoppas man slipper just den dock, peppar peppar!
Tack kära du, det är bättre just nu men det är även för det är kväll. Imorse hade jag riktigt ont men blivit bättre under dagen, får se hur det är imorgon då jag ska jobba 24 timmar.. bara hålla tummarna. :)
Kram!
Micaela

2012-11-28 @ 20:54:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0