Fredag.

 
Känns som bloggen glider ifrån mig, eller så glider jag ifrån bloggen. Senaste tiden har jag haft fokus på så mycket annat men jag ska försöka bättra mig. Jag vill och behöver skriva av mig. Men det måste komma naturligt, inte pressas fram! 
 
Känner mig duktig som var på gymmet nyss. Tog det lite lugnt idag pga mitt knä samt att jag har ont i vänster armbågde och handled sen en tid tillbaka. När jag var yngre hade jag en spricka i armbågen plus att jag haft gips på handen typ 5-6 gånger? Sjukt. Eftersom båtbenet var av. Så för att inte riva upp gamla skador behövde jag ta det lugnt kände jag. Man måste verkligen lyssna på sin kropp! Vill såklart undvika att ha ont. 

Kommentarer
♥ Marie

Härligt med lite rader, och ja man ska lyssna på sin kropp
Kram

2012-11-23 @ 19:35:17

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0