Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.



Äntligen är denna på väg hem till mig!! 

Helt magiskt fin. Hoppas den är lika fin i verkligheten som på bilderna.
Har länge velat ha den men har inte haft någon anledning att köpa den, förrän nu. Bröllop i norge 21 juli, längtar! Den har varit slutsåld men på förmiddagen då jag kikade in på H&M fanns den i storlek 38 och 44. Skyndade mig att klicka på 38! Haha. klickklick.



PS. De flesta ska ha långklänning på bröllopet så därav varför jag också vill ha det. Inte varje dag man bär det! :)

Kommentarer
♥ Anonym

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuud så fin, hur ska nu jag kunna hotta ngt?? Kramis

2012-05-11 @ 14:28:35

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0