Torsdag.



Önskar att jag hade vaknat av mig själv men som vanligt hade jag en liten svart sak som låg på andra sidan sängen och var pigg. Talar såklart om Otis, haha. Han hoppar alltid upp i sängen när Petter har farit på jobbet men jag märker ingenting eftersom jag sover. Skrutten fick nöjet att ligga kvar medans jag hoppade in i duschen. Skönt att duscha på morgonen.. då har man gjort bort det. Antar bara att jag tycker det kan vara drygt att duscha på kvällen eftersom håret sällan hinner torka helt. Att lägga sig med halvblött hår är ett big no-no. Finns inget oskönare!

Intressant att läsa om att duscha va! Nja. Något roligare var att 08.30 ringde en kvinna från magnetröntgen. Kan du komma kl 14, frågade hon. Idag? svarade jag. Haha självklart var det idag men jag har aldrig varit med om att jag behövt vänta endast 2 dagar så blev minst sagt förvånad. Var ju hos läkaren i förrgår. Han skrev akut på remissen till magnetröntgen vilket jag är tacksam över. Sen hade han ju inte skrivit det om det inte var ganska bråttom heller. Med andra ord tog det bara 2 dagar innan jag ska få komma till MR! Grymt. 

Eftersom jag vet hur det går till på MR är jag inte så nervös, ska mest bara bli skönt att få det gjort. För er som inte vet är det en slags runnel man åker in i, ni har säkert sett en sådan på tv eller nåt. Lyckligtvis kommer jag ligga med benen mot tunneln så att endast benen åker in. Ungefär halva jag skulle man kunna säga. Får både öronproppar + hörselkåpor med musik. Förra gången jag var på MR fungerade dock inte musiken.. vilket gjorde att man hörde ljuden från tunneln väldigt mycket högre men det var bara att härda. Ni ska veta hur högt och mycket den låter! Haha ska ge mig själv ett försök att förklara..

BRRRRRRRRRRRR. KLICKKLICKKLICKKLICK. WOOOOOOOOOM.

Nä okej, sämst förklaring. Ljuden pågår i alla fall ungefär 20 minuter så ni kan ju tänka er hur mysigt (not) det är för mig som är ljudkänslig. Håll tummarna att musiken fungerar idag!! Musiken är dessutom lite roligt.. finns en lista man får välja från. Absolute kidz, dansband mm är bara några av dom.. man kan få sig ett gott skratt åtminstone.

Kommentarer
♥ Marie - Fota lyckan i vardagen

Hehe Bellman är likadan och vill krypa intill då sambon åkt till jobbet =D

2012-03-15 @ 13:07:02
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0