Tisdag.



Hej och hemskt mycket hej!

Krånglade med att lägga upp tidsinställda inlägg ifall ni undrar varför det ekat lite tomt här senaste dagarna. Igår på aftonsidan var det dags för mig och Otis att ta bussen tillbaka till umeå. Var guld att spendera några dagar i skellefteå med mamma.

Dags att göra sig klar. Om en stund dyker pappa upp för att skjutsa mig till sjukhuset. 09.20 ska jag träffa läkaren. Blir spännande att se vad han har att säga.. återstår att se. Medans jag är där tar pappa en promenad med lillen, perfekt! Vi hörs senare, kram. 

Kommentarer
♥ Marie

hoppas att det gått bra hos läkaren, samt så fin bild

2012-03-13 @ 10:02:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
♥ Hanna

Super fin Bild :D



//Hanna

2012-03-13 @ 10:11:32
URL: http://hhannaag.blogg.se/
♥ Mamma

Mamma säger det igen....blrja jobba med foto!! DU har blicken och känslan. Puss

2012-03-13 @ 10:55:56

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0