The sun will rise when you've lost your lights.



Blev såhär glad när jag loggade in! Anledningen - NI!
Statistiken visar att ni har varit måååånga fler besökare än vanligt. Kul! Välkomnar alla nya människor och hoppas ni stannar. Att ni dessutom är ett par stycken som varje dag lämnar fina kommentarer gör mig så varm i hjärtat. Tack!

Undrar såklart vilka ni alla är.. hur hittade ni till min blogg? vars bor ni? vad får er att klicka er in här varje dag? Svara gärna om ni vill!

Eftersom klockan börjar närma sig sovdags tänkte jag slita mig från datorn, ville bara kika in här innan jag lägger mig. Efter besöket på sjukhuset tidigare idag (som jag för övrigt tänkte berätta om imorgon) for jag hem, åt middag och senare åkte vi iväg för att storhandla.
Har med andra ord hunnit en hel del idag. Nä, sängen var det. Natti fina ni! 

Kommentarer
♥ umeå

känner igen min vardag lite i din sitter med ADD själv

2012-03-20 @ 09:30:36
♥ Micaela

Sv: Jaså! Kul att höra av någon som också har ADD. Antar att du vill vara anonym men om du vill får du gärna skicka ett mail till mig ifall du villa prata eller så. [email protected] :)

2012-03-20 @ 09:47:58
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
♥ P

Åh så fin du är!

2012-03-20 @ 20:08:03
URL: http://taggibaken.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0