Midsommardagen.



Såhär glad var jag igår på midsommar, haha.

Hade en kanondag igår på midsommarafton. Som vanligt när det är högtider (julafton, påsk, midsommar mm.) är det ju oftast mycket folk, höga ljud, mycket prat hela tiden, musik med mera. Det är absolut hur trevligt som helst men jag blir ju väldigt trött. Det är sådant jag får kära mig leva med även om det är svårt. Just många intryck och flera ljud samtidigt är det värsta för mig. Men jag ångrar inte en sekund av gårdagen, den var fantastisk på alla sätt o vis. Man önskar bara man var lite mer tålig ibland. Jag önskar.

Efter en dag och kväll med surr, skratt, mat, musik, lekar, sol och andra trevligheter tänker jag vila upp mig ikväll. Behöver det både fysiskt och psykiskt. Jag är i alla fall glad över att veta vad jag mår bäst av. Vetskapen av det gör enorm skillnad i mitt liv.

Bilder från gårdagen kommer imorgon.
Tack alla inblandade för en underbar midsommarafton!  Längtar redan tills nästa år. 

Kommentarer
♥ Frida

Riktigt fin bild :)

Svar: Tack så mycket :)
Micaela

2012-06-24 @ 15:58:40
URL: http://fridaannas.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0