Midsommar!



Glad midsommar alla ni fina! 

Förra året denna tid befann jag mig i Turkiet vilket var underbart. Bilden ni ser ovan är tagen på midsommar för 2 år sedan. Den spenderades hos Petter familj och det är exakt dit vi ska idag igen! Detta blir tredje gången jag firar midsommar där (min och Petters fjärde sommar tillsammans, gud vad tiden går fort!). Börjar bli en tradition. Detta år är vi dessutom fler! En bebis och 2 hundar har kommit till släkten. Vi är samma gäng som varje år och jag tvivlar inte en sekund på att vi kommer superkul!


Hoppas ni får en fantastisk midsommar! 

Kommentarer
♥ alva

fin blogg!
Haft en trevlig midsommar? :)

Svar: Tack :) Jo jag hade en underbar midsommarfton med god mat, skratt och ett härligt gäng! Du då? :)
Micaela

2012-06-23 @ 17:53:09
URL: http://alvays.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0