Hot.


Sämst bild, haha.

Hela dagen har varit helt strålande men framför allt VARM. Jäkligt skönt. Har njutit så mycket jag kunnat men har även varit på netonnet (Petter köpte en Iphone 4s...... avis jotack) samt släppt lös Otis på ängarna så hann fick springa av sig. Ser alltid så härligt ut!

Från och med imorgon ska jag skärpa mig. Fota mer & lägga in fler bilder. Vet inte hur mågna foton jag har som är nytagna men som jag ändå inte lagt upp. Antar jag har haft fullt upp med livet, jag väljer i alla fall att se det så. Hihi.

Kommentarer
♥ nilla

Fin blogg och fina bilder! kika gärna in på min blogg och följ mig på bloglovin så följer jag dig med! :)

Svar: Tack :)
Micaela

2012-06-19 @ 00:39:12
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/
♥ Jeanette♥

Vad fuskigt...här har vi för det mesta haft det mulet med en gnutta skymt av sol. Ingen direkt värme heller har vi:-/ Får hoppas sommaren kommer hit också snart:)

Svar: Usch då, lät inge trevligt. Håller tummarna att värmen snart hittar till dig också. :) Dock är det inte lika fint väder idag..
Micaela

2012-06-19 @ 09:35:59
URL: http://lovelyjia.myshowroom.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0