Butterflies are self propelled flowers.



Blommor som plockades på midsommarafton för att sättas på midsommarstången.

Molnen har kommit på besök idag, men trots dom är det rätt så varmt i luften. Sommarkänsla! Ska gå en promenad med mami på ett tag (dvs. när hon har vaknat till liv och ätit frukost, hihi). Måste ju passa på medans hon är i stan. Ikväll blir det jobb...
 
... och på tal om jobb är jag ganska ledig till 10 juli. Jobbar bara ikväll och nästa måndag. Självklart kan det bli så att jag får hoppa in om någon blir sjuk eller liknande men. Jobbar järnet vecka 28 för veckan efter, v. 29, drar jag på roadtrip! Först blir det Göteborg några dagar och sedan Norge där vi ska på bröllop. Åh vad jag längtar! Sen är det jobb igen när jag kommer hem. Älskar att jobba mycket när man sedan får vara ledig drygt en vecka för att göra många roliga och stora saker. :)

Kommentarer
♥ feztis

Fin bild :) Gillar bilder på blommor de blir alltid så fina :)

Svar: Tack! Ja visst blir dom :)
Micaela

2012-06-24 @ 12:47:51
URL: http://feztis.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0