Underbara dag.

 
 
Gick en förmiddagspromenad. Går inte att gå (haha) mitt på dagen, skulle dö av värmeslag tror jag. Speciellt en dag som denna då det är strålande sol och jag inte har någon vattenflaska hemma. Men klunkade massa vatten när jag kom hem igen.
 
När jag åter var hemma satt jag i solen en pyttestund innan det var dags för Otis att gå ut. Blev bara en kort sväng. Tänk er själva att ha svart tät päls en sommardag. Får bli en längre promenad ikväll då det är svalare. Lämnade Otis hemma, tog väskan och gick över vägen sen 2 minuter bort. Vips så var jag framme på expo! Farligt att bo så nära men oh så praktiskt många gånger. Köpte mig en solstol! Haha nej det var inte direkt ett impulsköp. Jag gick dit för att köpa en sådan, ingenting annat fick följa med hem även om jag ville. 149:- för en svart, nedfällbar strandstol. Hur bra?! Mycket skönare än stolarna vi har på balkongen... så nu kommer jag sola som en, som en... ja jag vet inte. Gudinna? 
 
Har suttit ute en stund men gick nu in ett tag, annars lär man får ångra ikväll att man satt ute så länge. Tänker inte bränna mig! Fast jag har såklart smörjt in mig också. Men bra att gå in i skuggan lite då och då. Nä, om man kanske skulle ta sig en piggelin!

Kommentarer
♥ Marie

Går också korta stunder med Bellman på dagarna, det är för varmt för dem.

Men ljuvlig dag har det varit

2012-07-05 @ 20:40:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ Marie

Går också korta stunder med Bellman på dagarna, det är för varmt för dem.

Men ljuvlig dag har det varit

2012-07-05 @ 20:40:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0