Småfix på stan.

 
Bild från Bea's instagram.
 
Känns skönt att ha gjort bort nästan allt som ska köpas inför resan. Var på stan med Bea idag. Köpte nödvändigheter så som hårspray, nagellack, ringar, mascara och lite annat smått och gott. Nu är det bara ett armband och en väska som fattas till bröllopet. Hittade ingenting på stan men måste ju ha något att shoppa i Göteborg! 
 
Har numera datarummet som packställe. Har börjat lägga fram saker som ska med. Men det sista jag gör är att packa ner allt i resväskan. Man får en mycket bättre överblick av vad man har med sig och det blir bättre packat i väskan (läs: väskorna). Gruvar mig redan för hur mycket vi kommer ha med oss... kommer se ut som vi ska flytta eller något, haha. Glad att vi kör bil ner i alla fall så man rymmer det man vill ha med. Jobbigare om man åker tåg/flyg. Äh, blir nog bra det där med packningen.
 
Nu ska jag fortsätta fixa här hemma medans jag inväntar Petter. Äntligen kommer han hem efter en vecka på resande fot!
Jag vet även någon som längtar efter sin husse. ;) Så ikväll blir det myskväll! 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0