Lördag.

 
Vilken härlig gårkväll jag hade! Jag, Petter och Otis blev upphämtade av Christoffer och sedan körde vi till honom. Efter en stund kom Beatrice också. Vi satt ute flera timmar i solen. Grillade kött, åt potatissallad och sallad. När klockan närmade sig 21-tiden gick vi inomhus där vi fortsatte med vattenmelon, vindruvor och musik. Toppenbetyg helt enkelt.
 
För en liten stund sedan åkte Petter iväg till skogen. Han ska vara borta en vecka för att fiska, precis som han gjorde förra sommaren ockå. Han gick på semester igår så det är nog klokt att fara bort en vecka till en mysig stuga. Finns inte ens el där, så att ringa ofta finns inte en tanke på. Han skulle i alla fall ringa när dom nästan är framme, eftersom man måste åka 3 mil från stugan för att ens få täckning. Haha! 
 
Jag och Otis kommer säkert ha det bra ändå. Man måste kunna ha sitt eget liv också, annars skulle då jag bli tokig. När han sedan kommer hem igen är det bara 3 dagar tills vi bilar ner till göteborg! Då är det bra att ha varit ifrån varandra och saknat, för sitta i en bil 100 mil i sträck tillsammans kan bli intressant... nämen det kommer gå superbra. :) Längtar!!

Kommentarer
♥ mwiklund - fotoblogg

Var med och tävla om ett valfritt mobilskal till valfri mobiltelefon på min blogg! :) kram

http://tiepnajjs.com/2012/july/tavling-vinn-valfritt-skal.html#comment

2012-07-07 @ 10:51:56
URL: http://tiepnajjs.com

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0