Tisdag.



Ingen vila ingen ro, nämen känns så i kroppen i alla fall.
Jobbat sedan imorse. Trampade hemåt vilket tar ca 3 minuter. Hur bra?! Väl hemma vill jag göra allt innan jag kan sätta mig.. blir lite (mycket) hyper. Körde diskmaskinen, diskade, dammsugade, tände ljus, gick till coop och postade ett brev, sorterade en MASSA papper, rensade kylen, skafferiet och frysen. Lite annat smått och gott också men det orkar jag inte skriva här. Har just nu en busig vovve nedanför mina fötter som ska naffsa och aktiveras. Tror han är lite övertrött. Jagar sin egen svans nu.. haha. Petter kommer snart hem från gymmet, då blir det gottis i form av Ben & Jerrys samtidigt som vi ska slå igång ett avsnitt av en serie.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0