Onsdag.



Var tvungen att ta mig ut i snöovädret mitt dagen, men å andra sidan.. vad gör väl det när man ändå har en vovve som man är ut med flera gånger per dag? Tog mig in till centrum där jag hade ett möte. Kul!! :) När det var slut gick jag förbi H&M. Fyndade faktiskt några saker!

Nu ska jag laga PLÄTTAR till middag. Vad man menar med plättar är olika beroende på vem du frågar. Jag som är född och uppvuxen i Skellefteå har det svårt här i Umeå. Diskuterar ofta med folk om vad olika saker heter. Bland annat plättar.. haha. Även om det bara skiljer 14 mil mellan städerna så kan orden skilja sig mycket mer. Tillbaka vad jag ska äta. För mig existerar bara småplättar, plättar och pannkaka. Här i Umeå säger dom flesta pannkaka till det jag säger plättar, så i början när jag och Petter var tillsammans blev det lite missförstånd. ;) Men säger han pannkaka så vet jag att han menar plättar och tvärtom..

Kommentarer
♥ assala

fin blogg hurru!:)

kika gärna på min blogg med och släng gärna in en kommentar!:)

2012-01-04 @ 20:15:18
URL: http://assalaa.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0