Onsdag.


Såhär mysigt har jag det denna morgon!

Klev upp samtidigt som Petter, eller okej, några minuter efteråt. Han gick ut med Otis. Gjorde i ordning frukost och bar sedan ut Otis pläd, ben samt hans älg.. haha. Det är ett mjukisdjur som är hans favorit. Bar ut sakerna till Petters firmabil eftersom Otis ska få följa med honom nu på förmiddagen. Hur bra som helst att vi har den möjligheten. Att åka bil är ju faktiskt bland det bästa Otis vet! Men vi hade inte skaffat honom om vi inte visste att någon av oss kunde ta med honom till jobbet. En bonus är att jag igår fick veta att jag kan ta med honom till mitt jobb ifall det behövs. Det är andra som har hund på jobbet så det brukar inte vara några problem.

Nä, nu måste jag skynda mig!! Som vanligt i sista sekund, bara för att jag älskar att ha långa & mysiga mornar.

Kommentarer
♥ Tina

Vad skönt att kunna ta med hunden till jobbet!

2012-01-11 @ 16:03:27
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0