Lördag.



Ni tror väl snart att jag gått under jorden eller liknande, har inte skrivit något sedan i torsdags.. helt enkelt fullt upp.

Petter var på after work och sedan ut med killarna på hans jobb igår. Själv var jag på inflyttningsfest i Lina & Runas nya lägenhet med sex and the city tema! Så himla roligt! De bjöd på cosmopolitan, spelade introt till 'sex and the city' och hade bakat cupcakes. Underbart. Träffade även många fina flickor från min hemstad Skellefteå som jag inte sett på länge. Så ja, jag hade en toppenbra kväll! Otis fick vara hos min pappa som agerade hundvakt. Första gången vi lämnar bort honom och som han sover borta men det gick hur bra som helst.
Idag har jag haft födelsedagskalas nr 2. Fyllde 21 år i onsdags så då kom några förbi men mamma och några till kom idag. På tal om mamma ska vi faktiskt dit på middag om bara några minuter. Dom bjuder på middag, gottigott. Sitter nog fint i magen.

Hoppas ni har haft/har/kommer ha en fin helg. Tusen kramar till er alla. 

Kommentarer
♥ A Z R A

lust att följa varandras bloggar via bloglovin gullet? :)

kram

2012-01-28 @ 21:45:36
URL: http://azras.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0