Effektivt.



Kan inte säga att det varit annat än en effektiv dag, vilket är precis vad jag behövde. Oj vad skönt det känns. Var iväg på ett möte imorse + handlade lite basvaror. Väl hemma hann jag inte så mycket innan telefonen ringde. Inte bara en gång, utan 4 gånger. Mitt i det andra samtalet kom Petter hem för att lämna Otis som hade följt med honom hela förmiddagen. Blev lite jobbigt att roa honom medans jag var i ett viktigt samtal.. haha. Men det gick kanon ändå. Två samtal till och tiden hade rusat iväg.

På tal om att tiden rusar iväg.. det är verkligen vad den gör!! Kl 16 ska jag iväg för att jobba. Innan dess ska jag göra mig klar, packa ryggsäcken (ja, jag har ryggsäck. Tuuuusen gånger bättre än handväskan när man ska på jobbet.), gå ut med Otis, äta mat och säkert flera andra saker. Haha. Men istället för att skriva ännu mer ska jag göra mig redo för jobbet.

Vi hörs imorgon! Hoppas ni haft en bra dag allihopa. 

Kommentarer
♥ emma

hej, allt bra? :)

2012-01-11 @ 15:39:51
URL: http://emmalundkvistt.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0