Årets första dag.



Gafsele i slutet av 2011.
Inlandet hade mycket mer snö än oss, såklart. Men snart är vi ikapp! Har snöat i flera timmar och kommande dygn lär det komma någon dm tror jag. Här passar väl uttrycket "det var väl på tiden.." haha. 

Årets första dag går mot sitt slut. Årets första dygn har varit väldigt blandat. Allt från yrsel till glädje. Humörsvängningar. Men jag är glad att jag kommer lägga mig på ett hyffsat bra humör. Ser fram emot vad morgondagen har att bjuda på! 

Ikväll var jag förbi hos mamma en sväng. Så mysigt! Gick ut med Åke, drack julte och bara pratade. Behövde lite mammakärlek. Tack vare frisk luft och världens bästa mami känns det mesta lite bättre. Att ha en mamma som förstår, lyssnar och kommer med råd är ovärderligt.

Kommentarer
♥ mamman

Älskade unge...glad jag kan vara ett stöd. Så mysigt du kom igår t oss. Finns för fig i alla 'väder'. Nu sitter jag på bussen........stor kram.// Mami

2012-01-02 @ 05:42:59

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0