Måndag.



God morgon! 

Känns som jag varit lite frånvarande senaste dagarna vilket jag faktiskt har varit. Men ibland har man helt enkelt mycket annat för sig. Att spendera tid vid datorn är inget man vill göra igår när solen sken och vädret var underbart! Igår vid 10-tiden packade jag och Petter ihop alla saker vi behövde ha med oss till skidbacken, vi for till hans pappa som har husvagn ett par mil utanför stan. Men innan dess hämtade vi upp Petters bror som också följde med. Jag och Otis fick trängas i baksätet, haha. Var tvungen att fälla ner ena sätet så att Petters snowboard och Andrés skidor skulle få plats. Tur han inte är fullvuxen, för då hade vi aldrig fått plats! Dock letar vi en ny bil, eller ja.. Petter letar. Jag har ju inte körkort. Han ska köpa en kombi så vi kan köpa en bur åt Otis så han kan sitta i bakluckan. Blir kanonbra!

Dagen i skidbacken var underbart härlig. Trist att jag inte kan åka slalom pga. mitt knä.. men jag var glad ändå. Satt i solen, åt korv med bröd, gick promenader med Otis osv. Eftersom jag inte åkte förra året heller kommer det nästa säsong bli 3 år sedan jag åkte!! Om jag kan åka då.. hoppashoppashoppas. Helgen avslutades med några avsnitt av BB. Haft en dunderbra helg!

Kommentarer
♥ Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D

2012-02-27 @ 12:11:32
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
♥ Hanna

hej ! bloglovin byte?? :D

2012-02-27 @ 13:08:04
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0