Insnöad.



Vaknade av en liten skrutt som låg i sängen gnällde lite.. Otis. Haha, inte Petter, han jobbar.
När jag sedan drog upp för fönstret fick jag lite utav en chock. Hur mycket snö som helst! Började snöa igårkväll och har tydligen gjort det hela natten. När jag sedan gick in till köket var det minst lika mycket snö där, om inte mer. I princip halva fönstret var täckt. Jag kan inte ens se ut.. står jag bredvid fönstret är mitt huvud under snökanten. Haha galet!

Nu på förmiddagen var jag så pass hurtig att jag tog sopkvasten för att borsta av hela balkongen. Vi har låtit snön ligga som ett täcke där hela vintern men nu tyckte jag det var dags att göra något åt saken. Kunde nästan inte ens öppna dörren! Fast jag kunde det igår. Då kan ni tänka er hur mycket snö som har kommit.

Kommentarer
♥ Stefhanie

Wow! De var mycket snö!

Vart bor du egentligen? :P

Här i Norrköping vart de bara runt 20cm sen börja de regna istället :/

2012-02-17 @ 11:57:21
URL: http://riewe.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0