Fredag.



Under gårkvällen var jag på ett möte flera timmar. På jobbet. Alltid trevligt när man har så härlig arbetsgrupp! När jag kom hem väntade bulle med hallon och vit choklad + cola. Kan inte bli bättre! Eller jo.. avslutade sedan kvällen med keso, hallon och lite florsocker.

Denna morgon var lite smådryg. Otis låg och gnällde till och från. Vet inte hur länge, kan ha varit allt från 5 minuter till en timme. Han var nog bara rastlös och ville ha sällskap, haha. Han hade hoppat upp i sängen men väckte mig inte utan låg snällt på Petters plats. Till slut gick jag upp, kunde ändå inte somna om. Prommis, frukost och sedan ett roligt telefonsamtal! Bra start på dagen.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0