Torsdag.

 
God morgon på er! ♥

Idag har jag ganska mycket på schemat. Klockan är bara 09 men har redan hunnit jobba, gått hem från jobbet, gått morgonpromenaden med Otis, rensat lite i förrådet (gick knappt gå in där, nu kan man i alla fall sätta in två fötter, haha) och nyss ätit frukost. Om ett tag ska jag bege mig mot gymmet. Skönt att få göra bort träningen på förmiddagen tycker jag. Ikväll är det tvätt som gäller men vi ska även fara och träffa en hund! Mer om det senare. 
 
Bäst att ta tag i dagen.

Kommentarer
♥ Marie

Ujujuj vad du ligger i

Svar: Haha jaa... har varit en minst sagt intensiv vecka! :/ :)
Micaela

2012-12-06 @ 11:55:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0