The day we met, frozen, I held my breath.

 
Ruskigt vilken kall dag det har varit. Fast vi är väl van att det åtminstone blir -20 och ibland närmare -30 här i Umeå under vintern.
Inte varje dag såklart men när kylan slår till, ja då slår den banne mig till rejält. Så 18 grader som det var som kallast när jag kollade idag borde inte vara nånting haha. Var ändå skönt att vara ute, frisk luft.
 
Jag funderar faktiskt på att snart hoppa i säng. Hör och häpna! Fast det tar väl en bra stund innan jag har lagt mig om jag känner mig själv. Om jag räknar med borsta tänderna, skriva i min kalender, lägga fram kläder tills imorgon osv lär jag inte vara i säng förrän efter kl 22.00 trots allt.. men ska försöka göra en tidig kväll. Jag vill hinna träna imorgon eftersom det inte blev någon träning idag. Min tanke är att jag ska ställa alarmet på 06.00! Å andra sidan ska jag upp och jobba kl 07 på torsdag så det är väl bra att få in sömnrutinen. 
 
GOD NATT! ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0