Fredag.

 
Fredag, äntligen helg? Inte riktigt än men snart. Välkomnar denna fredag mer än någonsin med tanke på vilken intensiv vecka det varit/är. Jag trodde att vi hade tvätt igår 17-22 men det visade sig att det var i onsdags.... FAN. Precis så kändes det. Jag skriver ju i princip upp allt i min kalender men tänkte att jag kommer ju ihåg tvättiden. Bättre än så borde jag känna mig själv. Mitt huvud är kaos, mer eller mindre, jämt. Det är ett under att jag lyckats få denna vecka att gå ihop. Återstår väl att se om jag bryter ihop när stormen lugnat sig. Brukar vara så nån dag eller en period men sedan är jag tillbaka på banan igen. Eller så kan jag bara hoppas att jag lärt mig hantera min stress bättre och lärt mig att allt löser sig.
 
Svårt att tänka så dock. Livet är bra just nu, väldigt bra faktiskt. Det är bara dom där småsmåsmå stressmomenten som förstör ibland. Fast det är faktiskt bra att tänka så mycket som jag gör, för det är många gånger det varit positivt också. 
 
Jaja. Sluttjatat från min sida! :)
 
Tur det fanns tvättid idag 12-17, det tackar jag tanterna i huset för. Dom bokar ju alltid upp hela veckan typ. Haha. Nu är det värsta gjort, bara torkningen kvar när det gäller tvättstugan. Nu ska jag ta ut Otis en sväng innan jag börjar packa.

Kommentarer
♥ Marie

Fin du är och ha en trevlig helg nu
kramar

Svar: Åh tack vad snäll du är!
Micaela

2012-12-07 @ 23:10:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0