Tisdag.

 
Himmel & pannkaka vad snurrig man blir av att jobba som jag gjort sedan i lördags. Tänkte att det var onsdag idag när det egentligen bara är tisdag. Slutade jobbet kl 07 denna morgon. Börjar dock jobba om 10 timmar igen, dvs. kl 19! Haha jaja, sluttjatat om mitt jobb.
Ville bara säga att det är därför jag inte uppdaterat förrän nu.
 
Har inte så mycket på hjärtat för stunden. Behöver vila ett tag innan jag tänkte ta mig ut på en förmiddagspromenad. Behöver röra på mig, lyssna på musik och få frisk luft! Vi hörs senare under dagen mina pärlor. 

Kommentarer
♥ Mirre - En Fotograferande hundtoka

Ha en bra dag och njut av ons(tis)dagen =D

2012-08-28 @ 12:04:39
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0