Fredag.

 
Fattar inte att jag klippte upp och tunnade ur typ halva mitt hår i maj men ändå känns det som det väger ett ton. Skämtar inte.
Okej, kanske inte ett ton men får ju ont i huvudet av att ha en hög svans, haha. Jag vet, jag ska inte klaga... ska vara sååå glad att jag har långt och TJOCKT hår. Känn ironin där! Inte för att klaga men jag får faktiskt mina utbrott ibland.. kul att vara svettig för att man kämpar med att sätta upp håret, eller ens få det någorlunda fint när det är plattat/lockat. 
 
Regnet verkligen öser ner här i Umeå! Tur det var uppehåll på förmiddagen i alla fall med tanke på att jag hann ut med Otis 2 gånger, en på morgonen och en några timmar senare. Var även på affären och köpte lite nödvändigheter. Klockan närmar sig snart halv två och jag funderar vars dagen tog vägen? Har knappt suttit ner. Som sagt, ut med Otis x 2, cyklat till affären, dammsugat, busat med Otis och städat. Det sistnämda är väl det som tagit längst tid. Vill ha fint nu inför helgen. Fast det är alltid fin och städat här, har man fått höra av andra. :)
 
Har placerat en lasagne i ugnen som ska få stå där medans jag slår ner rumpan i soffan. Ellen har just börjat, härliga kvinna! Lasagnen får bli matlådor, perfekt. Jobbar både imorgon och måndag så då slipper man tänka på det i sista sekund. Hoppas ni inte regnar bort. 

Kommentarer
♥ Marie

Du har jättefint hår

2012-08-24 @ 14:16:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ amanda

Fin blogg, kanske kolla in min frågestund och fråga en fråga och vara med i en tävling om en länkning om du kommenterar (frågar) :)

2012-08-26 @ 21:40:00
URL: http://dinforalltid.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0