Valborg.



Ni får ursäkta för min dåliga uppdatering som varit senaste dagarna men det är fullt upp hela tiden. Bevis:

Fredag - söndag, övik.
Söndag - jobb 22-07.
Måndag - tvätt 07-12.

Efter morgonrutinerna här hemma for jag iväg på möte kl 13. När det slutade mötte jag upp mamma för en liten shoppingrunda på stan! Gullmami betalade sockar och ett par byxor som jag hade tänkt köpa. Tack!! Sedan köpte faktiskt ett par träningsbyxor. Har ju ett par men dom är trekvart så nu köpte jag långa som räcker ända ner till vristen! Härligt. Perfekt när man ska ut på promenader osv.
Har nyss varit en sväng förbi mamma så Otis fick busa av sig med Åke. Nu bär det av igen, denna gång mot ica.

Har tänkt köpa lite (en massa) gott att ha nu på kvällen! Medans alla andra grillar, dricker och kikar på brasor ska jag faktiskt vara hemma själv, äta gottis och se på film. Anledningen? Jag börjar kl 07 imorgon.

Hoppas ni alla får en underbart fin valborg vad ni än gör. Drick med måtta och ha roligt! 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0