Tisdag.



Hej på er!

Här sitter jag i vardagsrummet på golvet. Halvsminkad, halvklar. Om 1,5 timme ska jag cykla iväg till sjukhuset för att träffa min ADHD-grupp. Känns kul! Idag kommer en överläkare som ska berätta om mediciner och svara på våra frågor. Dock har jag inte kommit på någon fråga.. det är såklart inget måste men under veckan har jag helt glömt bort det och igår när jag kom på det, ja då kommer man självklart inte på någon. Men andra lär väl fråga och om jag kommer på någon fråga där får jag fråga. Ser i alla fall fram emot det.

Från en sak till en annan. Har turen att få rå om min Emelie ett par dagar! Hon ska sova över här nån/några nätter vilket blir kanonbra.
Så himla mysigt. :) Ser fram emot serien new girl, godis, tjejsnack och helt enkelt 'mickan-och-emelie-mys'.

Hoppas ni alla får en fin tisdag! Och att ni inte regnar bort... jag som ska cykla i regnet. Håll tummarna att det har slutat på 1,5 timme!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0