Lördag.



Bild från igår.

God morgon på er allihopa!
Sovit gott? Det har jag. Har minst sagt mina perioder då det gäller sömn.. sedan i höstas har jag sovit riktigt dunderbra. Så skönt! För innan det har jag 2 månader då jag knappt kunde somna. Kunde ligga vaken till 04-05 och sedan stiga upp 07. Men det var då.

Här hemma blev jag väckt 08.26 av lilleman. Hade ställt alarmet på 08.30! Haha snacka om att han är som en klocka vår hund. Ni vet ju sedan tidigare att damerna här i huset bokar tiderna i tvättstugan typ 2 veckor innan dom ska tvätta så att få en tvättid är inte lätt. Jag vill inte boka 2 veckor i förväg? Jag vet väl inte vad jag gör om 2 veckor en viss tid, haha. Kan ju alltid dyka upp något just då. Igår bokade jag i alla fall tid för idag. 07-12, därav varför jag hade ställt alarmet.
Har även varit ute på morgonprommisen med Otis. Dock blir det bara kortakortakorta promenader för honom. För snart en vecka sedan började han halta ganska ordentligt men det har blvit bättre för varje dag. Nu haltar han i princip igenting men tänker inte dra med honom på någon längre promenad än. Vi får öka dag för dag samtidigt som vi får se om han börjar halta eller inte.

Kommentarer
♥ Mirre - Foto, vovve & Vardagar

Ussssccha hoppas att haltandet slutar då, vad beror det på, klokt att gå kortisar då

kramar

2012-04-14 @ 12:17:34
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0