Home!!



Några bilder från resan.

Nu är jag hemma i Umeå igen, efter en helhelg i staden Ö-vik! Kom hem vid 11-tiden idag och sedan dess har jag knappt suttit ner. Gått en promenad med Petter och Otis, gick upp till mamma så Otis fick träffa Åke. Pillade lite på mammas nya mobil (IPHONE 4S!! avis). Surrade ett tag innan vi gick hemåt. Väl hemma hann jag bara sitta ute i solen 10 minuter innan molnen började rulla in. Bestämde mig då för att gå en promenad. På med skorna och lurarna. Underbart!

När jag väl kom hem fixade jag ett par saker och inte förrän NU satte jag mig på datastolen. Fantastisk helg, skön dag.

Resan till Ö-vik var otroligt rolig! Har nog aldrig ätit så mycket och så goda saker på en helg. Pizza, plankstek, jordgubbar, hotellfrukost x2, pannacotta, äppelpaj med vaniljsås, drinkar, godis, salta pinnar med mera. Haha så sjukt! Härliga arbetskamrater har jag så ingen tvekan om att jag har en dunderbra helg. Vi har redan bestämt ställe för nästa kick-off. Piteå!! Haha här har vi framförhållning. :)

Kommentarer
♥ linn och silvia

SISTA RYCKET!

Anmäl dig till dagens blogg och få chansen att bli länkad inför 200+ läsare!

Vi drar vinnare klockan 20.00. Eller du får bara anmäla dig tills 20.00!

Direkt länk:

http://linnochsilvia.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-vinnare-3-ny-omgang-direkt.html#comment

Ha en fortsatt grym lördag!

Kram.♥

2012-04-29 @ 19:55:52
URL: http://linnochsilvia.blogg.se/
♥ ▲ Emmasophie

härliga bilder, o va fin du är btw! :)

2012-04-29 @ 21:50:18
URL: http://emmasophie.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0