Fredag.



Good morning sweethearts. 

Fy tuuuusan vilken träningvärk jag har i axlarna idag, och då körde jag ändå inte så många övningar på gymmet igår. Otränad vad namnet! Blir vilodag denna fredag eftersom jag kom hem från jobbet nu på morgonen och ska jobba igen ikväll. Måste ju vila mellan varven annars blir det inge bra. Dock får jag se hur mycket "vila" det blir. Måste ju givetvis ut med Otis några gånger och sen hade jag tänkt laga några matlådor med ris och korvstroganoff. MUMS! Blir nog även att jag äter det till lunch, riktigt dregglar hur gott det ska bli. Haha!

Nä, man ska väl fånga dagen som någon klok person sa en gång i tiden.
Dessutom vaknar Otis från sin sovstund så dags att vara lektant.

Kommentarer
♥ Marie - Vardagliga bestyr

Hehe ja jag var också lektant åt en pigg labbe nyss, skratt

2012-04-20 @ 11:06:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
♥ Jeanette♥

Vad härligt det såg ut med sol...vi har bara haft regn och grått väder idag:-/

2012-04-20 @ 16:26:43
URL: http://jeanettefoss.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0