Torsdag.





Snacka om höstväder.

Idag passar regnet faktiskt ganska bra, om man får säga så. Jag ska nämligen åka buss i 2 timmar! Vars jag ska? 13 mil norrut, till skellefteå med andra ord. Min mamma bor ju där (ja.. hela min släkt i princip). Bussen går om drygt en timme men innan dess ska jag äta frukost och packa. Som vanligt har jag skrivit en lista redan igår. Jag och listor hör som ihop, sedan jag kunde skriva. Nu har jag haft hela gårdagen på mig att skriva sådant som jag måste packa vilket betyder att jag förhoppningsvis inte glömt något!

Kommentarer
♥ alice

otroligt fina bilder du tar!

2011-09-29 @ 16:27:25
URL: http://aliceenilssons.blogg.se/
♥ hanna

haha, jag älskar också att skriva listor och gör det hela tiden. Fast jag har en vän som är värre - hon skriver listor över vilka listor hon skall skriva. Så långt har inte jag kommit än ;)

Ha det bra!

2011-09-29 @ 18:19:13
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0