Tisdag.



Testade min kamera på mobilen imorse.
Blev ingen mer update igår eftersom jag hade mina fingrar på mobilen istället. Ja, jag köpte en ny igår! Berättar 

Så, för att dra en kort version av gårdagen. Hämtad av Emelie > Salongen > E färgade och klippte sig > Lunch på pizzeria > Biltur för att hämta E's mamma > hem. Var tänkt att jag skulle med till några affärer också, men eftersom klockan redan hunnit bli 15.30 droppade dom av mig hemma. Petter hämtade mig och sedan blev det elgiganten. Väl hemma pysslade jag med mobilen. Den skulle ju laddas helt och hållet och sedan installeras osv. Middagen blev sen, typ 20.00. Ganska bra ändå.. eftersom IDOL precis började. Resten av kvällen försökte jag "lära" mig min nya mobil.

Nu har jag suttit vid datorn i 2 timmar för att försöka lära mig allt som rör dator och mobilen. Som att föra över bilder, musik blablabla. Dock går det bara lägga till några få låtar i biblioteket i programmet jag använder, som hör till mobilen. Trots att jag klickar på hela mappen. Struntar i det, nu vill jag ha frukost!! : ) Är svinhungrig.

Kommentarer
♥ Ella Reutman

Snygg blogg du har! Kika gärna in i min blogg och var med i veckans blogg ! :)



http://ellareutmans.devote.se/blogs/12708828/veckans-blogg--vinnaren-3.htm#WriteComment



kram <3

2011-09-27 @ 11:45:26
URL: http://ellareutmans.devote.se
♥ Amanda

Blev det en iPhone? :)

2011-09-27 @ 12:57:22
URL: http://vannersokes.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0